Friday, February 27, 2009

secare informal nye aku mengisytiharkan tamatnye kehidupan aku sbg seorang pelajar



spt yg tertere pd tajuk..oo yeah...final presentation pun da settle...tinggal tngg graduation day jer..belajar rajin2 ye korang seme..;)
smlm kutuk2 mamat tue ttibe harinie rase bersalah giler..patut la aku dngr bdk master ckp mamat nie menangis smlm..aku ingt psl lecturer suruh buat blk thesis.. rupe2nye td die citer kat aku awek die mintak clash smlm..ohoo..sbb aritue die ckp kat minah tue die nak focus kat thesis 2mngg nie..awek die pun bangang paham2 da la..sies aku bengang org yg xreti nak paham2 nie..awal2 buat thesis aritue awek mamat nie ckp die wat pregnancy test..lol..aku rase die nak tarik perhatian member aku..aku suruh die call awek die tp die ckp awek die xmoh angkat..wanita2...

photo caption:(ats)slambe kau gemok tido ats motor org..(bwh)mmg xleh blah aku pakai formal2 nie..lg2 bab2 kene tuck-in baju..

*but hey..damn i look good in those..;D

19 comments:

qishie said...

haha..rambut style jepun ke weh?

haha

dalee said...

thanks boss!ko pom photog gak eh...

vidadarisakura said...

sinyu!

Unknown said...

oooohhhh akhirnya...tahniah tahniah

Anonymous said...

owhh sudah,,lagi awl dr kamu,,ak hapyou smalam la,,khames koi230 ptang da tamat status sbagai plaja degree,,nak mnuju status plaja ijazah tinggi plok,,hahah

hidayahnazri said...

gemok tu ajak membonceng la kot
wahh bestnye abes belajar
congrats!

LANtai mop said...

qish: style aku suda..

dalila:hobi2 saje...

vid:hulk..

tcl:maseh..

imm: dem..xpe yg penting da abis..

dayah:gemok tue pemalas..tiap2 hari dok lepak ats bangku kat tepi motor tue..kali nie lepak ats kusyen lak..ciss
bes gak kot buat mase nie sbelom masuk keje...

Anonymous said...

smoge kauu bejaya di ms yg mendtg!
;D

LANtai mop said...

time kaseh ducapkan..

Budak Panjang said...

siak! gua blom abes lagi ni ape kes! blk sini layan bisnes suda la siak!

LANtai mop said...

xpe beb lu rilek jer dulu..
mesti la siak..gua series nih..

arnie azreen said...

lo..ingatkan pelakon jepun mana tadi...

*hahaha! suke la tu! haha!!

tapi betul la,memang smart a!
*clap clap*
wi!

LANtai mop said...

thx arnie..i ll ask my teddy bear to give u a big hug..*if i have one..;p

arnie azreen said...

padahal dari malaysia bawak teddy bear takut tak boleh tido malam,muahaha!! :p

LANtai mop said...

ape brg seh bwk teddy bear...bwk toyol kaye sket...

arnie azreen said...

teddy bear boleh bawak peluk,,
haaaaa..
buat tak tau pulak..:P

Yana Idris said...

wah! nak grad dah..pasni,leh la blk jb kan..boleh tgk i tolong jam kan jln dekat umah u..huhu..

BudAk hijAu said...

rambut smart ok!

tahniah..dh terlepas dr neraka..hahhahaha...

LANtai mop said...

haa time kasih..yaa..nerake adelah sngt panas...