Friday, February 27, 2009

aku tangan panjang?



damn buzy sepanjang 3 mngg nie..ngan thesis belah kiri, presentation belah kanan..ade sampai 2 hari xtido..semenye sbb srg bdk lab aku yg menggelabah pindah masuk dlm tema research aku..dahla tema research aku xde kesimpulan so brape mngg nie dok pikir psl haiwan tue..pusing sane sini xjumpe gak..of coz la da name pun xde kesimpulan..tp bdk nie adoii..leceh giler..bende yg bole buat 1 hari kalau buat ngan die jd berhari2.. berhari3.. apekehal..aku plak jenis lebih kurang jer asalkan grad sudah..of coz la bole kalau setakat bdk ijazah jer..tp bdk nie dok menggelabah camne nie, camne nie, bole ker grad nie?letih la siak nak layan..esok last presentation so yeah mcm biase lebih kurang sudah muehehe...bersedielah utk kene marah...bkn sbb xbuat keje ok... tp sbb tema research aku xde bende utk disampaikan sbenarnye..
arinie aku pegi beli baju kemeje baru ngan tie utk esok..so pekerje kedai yg seorang makcik ukur leher ngan tngn aku..pekerje kedai yg seorang makcik nie ckp tangan kamu panjang eh..hoo?? patut la aku rase tngn aku panjang rupenye mmg btol..jgn salah anggap..bkn bermaksud kesimpulan bahase 'tangan panjang' malah aku xpenah ber'tangan panjang' seumur hidup aku kecuali kalau xsengaje..tp tngn aku mmg panjang(84cm).. sekian..

photo caption:(ats)tngh wat thesis..salah focus la siak..(bwh)gambar mase autumn..

*kesimpulannye org tngn panjang adelah seksi...

18 comments:

qishie said...

haha..sexy??

vidadarisakura said...

fak sexy!
haha!


punya nda sesuai pribahasa tersebut!
haha

LANtai mop said...

beselah manusia jeles2 nih...aku akur akan keseksian aku...;)

Unknown said...

sexy apekah???
haha

Ruhil Rosley said...

orang tangan panjang sexy
sunggug tak tahu malu

LANtai mop said...

wawoo..ramainye org tangan pendek... ;p

qishie said...

tangan panjang badan pendek?
adekah seksi?

muahahaa

LANtai mop said...

badan pendek kau ckp..bese org pakai lowed2 sbb tue nmpk badan panjang... sbenarnye sluar da sempit xleh nak lowed2 haha..

.: Sugar-cRave :. said...

huhuuu...tgn pnjng seksi ek...me mau tgn pnjg jugak lah...haha

LANtai mop said...

tngn u xpanjang ker? ukur la dulu..mane la tau u pun tergolong dlm kalangan org2 tangan panjang nih..

Budak Panjang said...

dol! meh ukur ngan tangan gua tgk ape jadi! hehehe yeah, tgn pnjg adalah sexy!

LANtai mop said...

haha lu pun tergolong dlm kalangan org tangan panjang ker? welcome to the club ar camtue..

arnie azreen said...

sexy?
ha,,ye la ye la..

tangan saya panjang gak!
muahahahahaha!!

LANtai mop said...

good girl...da ukur lom.??

arnie azreen said...

dah ukur, lebih panjang dari hang,,
muahahaha!!

LANtai mop said...

tipu!! baper cm?

vidadarisakura said...

hoh??
apa barang jeles sama tangan panjang yg tidak seksi?
haha

LANtai mop said...

drpd setan tngn pendek...of coz la si tangan panjang lg seksi...