Sunday, February 1, 2009

arghhh esok isnin!!

sbelom aku gerak g skola nie aku nak tanye pendapat korang ar..harinie aku mkn nasi ngan daging+telur (kuning die separuh masak)..aku masak telur tue dgn menggunekan skill masakan yg menarik yg dipelajari dr tv..aku kongsi sket ar care die..rebus air kasi panas btol2..pecahkan telur pastu masuk dlm air panas td slow2..pastu gune sudu or senduk ker 2 batang utk membentuk telur nih kasi die nmpk bulat or lonjong mcm telur sbelom pecah ar..semenye dilalukan dgn tatatertib so telur tue x berselerak dan pecah oghey..agak2 yg putih da tutup yg kuning tue dan bentuk die mcm agak kukuh kire da siap ar tue..lain kali aku tunjuk gambar..skang telur da dlm perut so mustahil nak amik gambar..

ok persoalan die skang nie..antare seme telur..telur rebus@telur grg@telur separuh masak@telur pinang@telur puyuh@telur dadar@telur tampal@telur bungkus@roti telur..yg mane 1 menyebabkan krg kentut busuk..aku rase kan..telur separuh masak ar..ape kate krg kongsi sket pendpt krg..xpayah la nak malu2 ngan aku..

photo caption:kenderaan aku ke skola..

*krg bayangkan aku yg hensem naik beskal yg comel..tue la aku ckp sbelom nie..hensem malah comel..krg xnak caye..

15 comments:

Budak Panjang said...

telur pindang serius kentut busuk la siak! gua tak kenceng punya! tapi gua percaya lu hensem dan comel, sama la gak ngan gua kn kn ;)

LANtai mop said...

gua pun rase ar beb..tp sbb wa da lame x mkn telur tue so wa agak lupe perasaan die..
btol beb...kite pecaye kite nie hensem dan comel..

arnie azreen said...

tak la mane satu yg kentut busuk sbb sy memang tak makan telur kuning :D
mayb telur separuh masak kot :D

ye la,ye la,,
comel+hensem..
kasi can :P

Anonymous said...

senpaiiiii..ak rse ko ade bakat wat blog resepi la,,<---ini adalah ayt pujian!!

LANtai mop said...

arnie:lorr mkn telur putih jer..
ohoo TY la kasi can..kamu pun comel juge..

imm ker?:pancing nak suruh aku masak ker?

Anonymous said...

*ikon dlm ym kpale tergeleng2 mulut terngange2*
hebat gileee senpai,,bkn stakat dpt tekasecaretepat sape ak,,juge dpt tekasecaretepat tujuan sbenar ku memuji jugee,,,
wauwauu,,lan kiyuttt<--obiusli pujian pancing

LANtai mop said...

haizz bese...nak aku masak ape? (cair dgn pujian2)

arnie azreen said...

hahahahaha!!
mekasih,HAHAHAHAHA! :p
eh,kat sane,sushi macam kat sushi king ke lain?

LANtai mop said...

ade gak yg mcm sushi king tp lg sedap ar..huhu..tp kalau pegi kedai yg lg mahal perghh...mmg jauh giler la ngan kedai2 bese...

vidadarisakura said...

aku saspek telur ini anda yang punya yg bikin kentut busuk!


haha

LANtai mop said...

oihh hahaha...pendapat kau xleh pakai..

vidadarisakura said...

alaa..

apsal kalu aku buat cadangan selalu kena rijek ar?
kompiush ai~

LANtai mop said...

alaa??apsal kau hampe plak..hahaha.. aku xtau sbb xpenah mkn..kau camne plak?

arnie azreen said...

kiranya kat sane byk jenis lg la?
wa....bestnya!!!!!!!!!!!!! :D
dah brape tahun ek duk jepun?
muka hang kire dah tranform ala2 jepun la ye?
HAHAHAHAHAHA!!

LANtai mop said...

my 5th and last year...
muke mmg jpn haha..time kecik2 dulu org panggil anak jpn ;p