Thursday, February 5, 2009

Che Guevara

beb..smlm aku pegi tngk citer Che part 1 The Argentine..alaa psl revolutionist kat cuba tue.. mesti krg tau nye ar..citer mmg da harok tp yg slek nye bahase la beb..krg bayangkan bahase spain+english(mmg sket giler time2 temuduga jer) pastu subtitle jpn..2jam aku dok perah kepale otak semate2 nak pahamkan..hilang focus sket rase mcm kene maki ngan org spain..cipet..so aku terpakse download citer tue blk dgn harapan lg paham..btw yg aku download nie mmg overall english..time dkt situasi sbenar jer bahase spain and ade sub so bagus laa..watever..2nd part Guerilla mennt..so aku xtau nak tngk wayang or x..agak2 krg bln 4 citer nie ade lg x kat wayang msia??

photo caption:pakcik..u mmg macho ar..
*28thn da jd revolutionist..perghh..nak dkt da ngan umur aku..patut ke aku yg hensem nie jd revolutionist?

9 comments:

Budak Panjang said...

tak patut!

LANtai mop said...

haha siot..soalan tue kau jwb..soalan utame aku kau xnak jwb..

Budak Panjang said...

ye... lu tak patut jadi revolutionist sebab revolutionist tak hensem.. lu kan hensem! amcm oke?

LANtai mop said...

haha..tp die macho la siak..
beb..cite nie ade x kat msia?

Budak Panjang said...

kne download dok..
kat mesia cm x kuar jek..
gua nak tgk gak siak!
ingat lagi baju che guevara merah gua masa zaman skola? hehe

LANtai mop said...

haha gua ingt...yg lu cop sendiri tue kan..yg part 2 baru kuar wayang beb..so lambat sket nak download wa rase...

arnie azreen said...

cite pe tu?
hoooo..kiranya susah gak la nak beli dvd kat jepun,,,
bulan 4?
kalau cite ni uar skarang,,memang tak dok la bulan 4 doh...
:O

arnie azreen said...

typing error;
kalau cite ni KLuar skarang,,,

ha...baru betul :)

LANtai mop said...

pakcik nie fames tue..muke die ade kat baju ade yg tampal kat beg lg..
dvd sewe ade tp citer nie xkuar lg kot..lgpun bahase still xpaham gak ar..
well kat sini kitorang download saja..free hehe..