Sunday, February 1, 2009

presentation isnin nie..aww..

arinie aku g skola semate2 nak siapkan powerpoint utk presentation isnin nie...pegi pun da lambat dlm kol 9mlm camtue..bdk2 lab aku pun ade dlm 4 org camtue yg da dtg..ddk buat keje sket layan internet..buat keje sket bace komik..buat keje sket pegi bg mkn paru2..ddk wat keje sket bdk2 ajak g gusto(1 drpd family restaurant yg fames kat jpn)time tue da kol 1130..lgpun ade tiket discount 25% hari nie last..lepak2 mkn dtg srg lg bdk lab..borak2 skali die bkk citer psl pachinko yg die pegi ptg td..mng rm1200 gitu tp kalah rm800 mngg lps..ngehh..patu die tanye aku:
mamat tue:kau layan pachinko x?
aku:x..
mamat tue:owh xbleh kan dlm agame kau ape2 bentuk gamble?
aku:yup xbleh..(sambil layan apple pie)
mamat tue:pastu janken camne lak?
aku:tue xbleh gak..(sambil melemparkan sengihan)
mamat tue:hoo..tp kau buat..(bdk2 gelak)..ade bende lain yg kau buat x?keiba(lumba kuda) ker?
aku:hmmm(dgn berat hati)..aa lucky ball(kat sini xde so kene terangkan sket)..
pasnie krg ajak janken lg mmg nak kene sepuk..aku yg join pun mmg nak kene rotan nih..lepak2 sejam gak..blk lab sambung wat keje..power point da siap masalah skang camne aku nak terangkan binatang nih..bahase aku xpe lg..bahase jpn lahanat nie camne plak..kene blaja lg nih..haizz..

photo caption:fluid mechanics research lab

*walaupun aku hensem tp aku xdikecualikan drpd hukum berjudi..haram tetap haram ok..mudah-mudahan aku bole elak drpd wat bende nie lg..amin...

2 comments:

vidadarisakura said...

mari aku ajar ko cakap jipun dengan lebih mudah.

"ang3 tet torata terutettu doraeeeemaun"


sekian

LANtai mop said...

hahaha...sngt xmembantu...dpn ngan blakang je btol..