Monday, February 9, 2009

doraibu doraibi


setelah 4 hari membatukan diri kat rumah seminggu nie, hari nie aku kuar pegi shopping mall ngan teman sekamera aku..bajet nak wat mcm2, pegi railways amik gambar ar pastu g castle amik gambar juge, tp xsempat da gelap..lepak shopping mall lame sngt..shoot..xpe esok2 ade lg..projek bnyk digembale lembukan sbb bdk2(pasangan emboh ngan imm ar nie!!) still exm week..pas abis nie start ar projek2 aku ngehee..g mkn kek..g sushi mahal..owhh mantap..thesis g mampus..ade 2 mngg lbh lg xpe slow2..yg penting kene menghabiskan sise2 hidup terakhir kat sini dgn lalalanye..

photo caption:
ats: aku yg cute..
bwh: beads kat kedai ala2 india tp pasang lagu mexico..karut..

*xsabar sieh nak blk tanah air..aku ingt nak melancong ke thailand naik ktm ar sape nak ikut..

23 comments:

vidadarisakura said...

sumpah aku baru tahu ko perempuan.

selama ni aku ngat ko lelaki..

astaga...

LANtai mop said...

bole ar aku tido rmh kau pasnie?

vidadarisakura said...

boleh kalu setiap bulan ko period..


lalallala

LANtai mop said...

kalau xperiod apsal..

Budak Panjang said...

dol gua nak ikot! krabi island jom!

vidadarisakura said...

nenek aku cakap ko pregnen!

tahniah!

LANtai mop said...

bprj:jom beb..weh krabi kat ner? haha sial xtau dowh..

vid:bile mase aku bersetongkol ngan kau..hoahoa..

vidadarisakura said...

apa itu bersetongkol?

aku tahu stoncold jak!

haha

o aku lupa bgtahu ko..
aku gagal bm..
lalalal

LANtai mop said...

oo buat2 xtau lak..xnak bertanggungjawab la tue..

vidadarisakura said...

er..
ai kan playboy~
mana tahu apa itu tggjwb

lallaa

qishie qawaii said...

bia btol die ni pompuan vi?...
ak terkedu sat....
...........
.....
...
..
nk ikut gi thailand..
gi mkn tomyam kambing,,
hehe...

vidadarisakura said...

kan qis kan!!!
hee

Liyana Safra said...

ko kerja kaisha ape nanti?

LANtai mop said...

qish:jom...balun segale tomyam yg ade..

vid:kan vid kan..

liyana:xcari lg..apsal?

arnie azreen said...

"beads kat kedai ala2 india tp pasang lagu mexico.."
memang mengarut,,hahahaha!!

eh,brape lama lagi duk jepun ye?

lantai mop,sape nama anda sebenar?
awak memang pandai amik gamba :)
tolong amik gamba!
:D

arnie azreen said...

oh ya,
apa maksud doraibu doraibi?

LANtai mop said...

tue ar sengal jer dngr..
grad bln 3 nie..panggil lan jer..bule2 tp sngtlah amateur..

doraibu tue drive haha..bersiar2 naik kete..doraibi xde maksud haha..

Budak Panjang said...

aduh lu ni. itu pun x reti2 ke. krabi kat thailand beb! lawa gle island tu. laen kali kalau tak tau.. google oke! hahahaha

LANtai mop said...

alaa lu bgtau ape salahnye..

imm said...

uwahh terase mcm vvip pulee,,stiap aktiviti mmg kne ade aku la,,kalu x,,tidak happening la gitu,,hahhah..

LANtai mop said...

ape yg buat kau kate begitu huh...hahaha..ya kau kene ikut sbb aku perlukan cameraman..lgpun mase2 terakhir nie jomlah kau ngan emboh lepak2 ngan aku mcm zmn2 krg 1nen dulu...nnt aku blk krg rindu lak ngan aku haha...

arnie azreen said...

lan!
:D

LANtai mop said...

arnie!
;D