Friday, May 15, 2009

WED

sioottt..aku da type sedap2 ttibe xkluar..nie yg bertambah malas nie..tp xpe aku gagahkan tulis lg skali gak..
ats tue gambar wed yg aku pegi baru2 nie..
baru skang nak upload..malas giler sbenarnye..
cpu pun xsampai2 lg..terpakse tumpang pc akak aku..
gambar ats tue a bit overexposed..
tp watever la..
kluar2 dr dlm rmh trus setting lbh krg dan snap..
but it turns out to be ok..so layan..
anyway aku rase gambar2 wed arinie yg pro amik lbh krg mcm tue..
overexposed xpun derang edit kasi cerah and kasi menonjol2..
apsal??maybe sbb bile weds derang kaitkan ngan suci bersih..
kot..aku mane tau..pendapat masing2..agak2 uol??

photo captions: gambar candid jer seme..cameraman xdiundang la katekan..

*seronok gak amik gambar wedding nie tp bile sampai tahap kene shoot dr celah kangkang org merubbish gak ar..rase nak bg khidmat 1000 thn jer..

No comments: