Monday, May 18, 2009

aiyomaa

last2 kol 7 pagi baru nak gerak g kl..
aku ngan member aku due2 terlajak..
aku bngn da mmg lambat nie trus call member aku nak kejut die..
wat suare kononnye da mandi..
shial die pun nak buat suare kononnye da bngn ar..
bajet aku xtau..
kol 8 naik highway..member aku pulun 140-160 sepanjang jln sampai kl..
2jam da smpai toll..ok tipu..2jam suku baru sampai..
15min sbb lepak kat rest jejantas..
.
.
member aku g seminar, aku lak malas nak pegi so aku lalala kat kl..
.
.

kol 9 naik highway blk jb..
smpai rmh..
gud news is brg2 yg bnyk tue da sampai rmh..
bad news is bersepah mcm haram..malas giler nak kemas..
abis seme kotak2 kene bukak..
mentang2 awek aku kuning kau target brg aku eh..
seb baik xde yg hilang..
baju elok2 dlm bag plastik vacum.. kau g bukak..
pastu bkn nak kemas blk..celake kau kastam..

5 comments:

Budak Panjang said...

dol. himawari dah sampai ke siak?

Yana Idris said...

waaa..gf da smpai eh..
ape lg...huhu...

LANtai mop said...

bulom2...himawari kene melalui ujian puspakom seme..lambat lg...

Yana Idris said...

lor..kesian die..kene test dulu...huhu..

LANtai mop said...

tue la..ksian kan?? da lame giler die xmandi..