Tuesday, September 29, 2009

jemput la dtg rmh..

dont worry..takde open house pun..
tapi pintu sentiase terbuke..
kuih raya pun banyak lagi sila abiskan..
kuih raya yang aku buat tinggal sket..
sila abiskan juga...
nie pertama kali aku raya btol-btol lepas 5tahun tak raya btol-btol...
aku btol-btol tak tipu punya..
busy dengan open house sana-sini..
hampir setiap minggu full..
lupa nak amik gambar dengan baju raya tahun nie..
nanti ar..
Selamat Hari Raya..
Mintak maaf kat seme orang yang aku kutuk-kutuk kat blog die hehe..

photo caption; seme adelah sepupu aku..aku xde anak buah lagi..tp buah ade jer..

5 comments:

qishie said...

aku da balik indon baru ko nak jemput dtg umah bagai la..

cis.

LANtai mop said...

ahh kau poyos..kau nak trn jb pun berkire..

.ella ainnadjla. said...

selamat ari raye!

LANtai mop said...

selamat hari raye juge...

qishie said...

aku kat shah alam ni..mana keta kuning?huhuhu