Wednesday, July 22, 2009

"matahariku"

Aku tak berape nak paham ar kenape sejak kebelakangan nie asik rase nak nyanyi lagu Agnes Monica“matahariku”jer.
Lagu die of coz la sedap kan..
Tapi itu bukan sebab untuk aku layan lagu artis pompuan nie..
Apehal ntah..
Ke sebab teringin nak tngk bunga matahari..



Hmm..ataupun sebab nie...

16 comments:

qishie said...

apa kaitan gambar kedua?

LANtai mop said...

ermm...agak2??
teka teki nie

qishie said...

ada sampah kale kunin tersadai tepi lori?


ahahahahhaha

LANtai mop said...

tepi lori?

matahariku sbelah myvi..

sengal!!

qishie said...

hahaha...

bila aku nak merasa naik matahari ko?

nanti dah dapat gaji roger aku eh..

>.<

LANtai mop said...

mngg dpn gaji..nape?

kau ingt aku nak g kl semate2 nak blanje kau??

xdpt jack..

qishie said...

ha.kalo cemtu nanti aku turun JB ko fetch aku aa..

bernas kan idea aku?
ahahaha...

ala..taknak belanja pun ko pass SLR jadik aa.. :p

LANtai mop said...

aku fetch kat jb bole ar..

SLR tue buah pinggang kanan aku.. jgn nak ngade2 mintak..

qishie said...

sume benda tak jalan..
kecewa aku.
huuu

update la entry ngek!

LANtai mop said...

ape huu huu..sepak punggung kiri kau kang..
xde gambar rase malas dowh..

qishie said...

lu jgn main gile mop!
belom rasa aku sepak halkum ko sampai tembus kat tengkuk..
:p


ala..keje ko bukan nye busy sgt..
amek je la gambar awek pakai skirt pendek tgh print kertas kat opis.

cam tak biasa plak.

LANtai mop said...

kang aku terajang yg belah kanan plak..
sume pangkat makcik ngan kakak dowh..

qishie said...

ko kerja apa seh dgn makcik2 n kakak2 tu semua.

terasa nak buat2 curiga pulak.

:P

LANtai mop said...

beselah..terase nak buatkan org curige plak @.@

qishie said...

ngeh~
sengal ah ko nih..
gi update sana weh!
nak aku hantar gambar aku ke?
kaokaokao...

Lionel Azry said...

gua tgk matahari..relax je!