Sunday, April 26, 2009

dapat memberi pendedahan dan membuka peluang yang lebih baik untuk masa hadapan saya

semalam aku g MSAM..
hah..baik x slogan aku..
poyo x poyo g mampus ar..
jgn terkejut ttibe aku up gambar aku menang rumah nnt..
walawee dpt toaster pun mantap gak..
kalau dpt generator terpakse ar bukak gerai kat pasar malam pasnie..
kalau dpt beskal aiseh wa da tngk buruk giler la seh..
tv pun mantap gak beb memandangkan tv rmh wa da buruk..
wa xbrape kesah la mng pape pun..
tp aku sngt kesah kalau menang kuiz yg 1st prize die g haji..
wow im not rdy yet...

7 comments:

Budak Panjang said...

msam ape siak? masam gua tau la. hehehe

LANtai mop said...

minggu saham amanah malaysia la siak..thn nie kat JB sbelah angsana.

Anonymous said...

woo..aku ade kt angsana smlm...haha-rozie-

qishie said...

lol..

dapat haji tu gi je la..
dah tiba masa untuk ko bertobat.
asik menggatal je.
udah2 la..


hahahaha

LANtai mop said...
This comment has been removed by the author.
LANtai mop said...

org menggatal ngan aku ade ar..

vidadarisakura said...

asamekom haji lantai mop!!!



tidak kool.
haha